.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت افزايش تورهای گردشگری مذهبی در مازندران
استاندار مازندران با اشاره به سفر گردشگران کشورهای عربی به استان خواستار افزایش تورهای گردشگری مذهبی از طریق این استان با کشورهای حاشیه خلیج فارس شد ...

استاندار مازندران با اشاره به سفر گردشگران کشورهای عربی به استان خواستار افزایش تورهای گردشگری مذهبی از طریق این استان با کشورهای حاشیه خلیج فارس شد.

به گزارش شمال نيوز، سید علی اکبر طاهایی در جمع هیئت اقتصادی صنعتی کشاورزی اقلیم کردستان عراق در هتل نارنجستان نور افزود: ساحل شنی و جنگلهای سبز پهن برگ و سوزنی این استان را به نگین زیبای کشور تبدیل کرده است.
وی خاطر نشان کرد: مازندران سالانه میزبان 15 میلیون گردشگر بوده که 10 درصد این تعداد را گردشگران خارجی تشکیل می دهند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه تورها و سفرهای گردشگری تجاری تولیدکنندگان مازندرانی برای افزایش مراودات و توسعه روابط دو طرف باید در مازندران تشکیل شود، تصریح کرد: صنایع و شهرکهای صنعتی موجود استان پتانسیل رشد و صادرات محصولات به کشورهای حاشیه خلیج فارس را نیز دارد.

طاهایی با بیان اینکه کردستان عراق سرزمین مردان مقاومت، حماسه، دفاع و ایثار بوده یادآور شد: آزادگی و عدالت خواهی شاخصه و شاکله منطقی مردمان این دیار در دوران حکومت صدام بوده است.

وی با اشاره به اینکه حادثه حلبچه واقعه جانسوزی بوده که هیچگاه از ذهن مردمان ایرانی و کردهای غیور عراق دور نخواهد ماند، افزود: خوشبختانه میزان ارتباطات اقتصادی، تجاری و فرهنگی عراق و ایران مسالمت آمیز بوده و رو به پیشرفت است.

استاندار مازندران افزود: امنیت سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی مازندران مشهود بوده و روند سرمایه گذاری تجار کشورهای مختلف در استان افزایش دارد.

مازندران دارای سه میلیون نفر جمعیت است./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

توریسم 29 فروردين 1389
آقای استاندار خدائی از مدیران بخش گردشگری در مازندران بپرسید چقدر برای جذب توریسم عادی در مازندران فعال بودند و چند درصد واقعی افزایش جذب توریسم عادی ( جدای از مسافران) در چند سال اخیر در مازندران داشته تا به فکر جذب توریسم در بخش گردشگری مذهبی باشند و در این خصوص برنامه ریزی کنند
نا شناس 30 فروردين 1389
جناب آقاي استاندارازدرك عميق ودلسوزانه حضرتعالي ازوضعيت گردشگري مازندران بي نهايت متشكرم.ساختارحاكم بردفاترگردشگري بسيارسنتي وناكارآمد مي باشد.متاسفانه مقوله گردشگري درپايين ترين درجه برنامه ريزي مي شود.باتوجه به پتانسيل هاي موجوداستان و درصد بيكاري بالا دراستان كاروجهشي مضائف دراين صنعت موردنياز مي باشد.متاسفانه بوروكراسي حاكم براين صنعت دراستان مانع اصلي براي جذب سرمايه گذاري بخش خصوصي ورهاشدن ازبخش دولتي (تصدي گري )مي باشد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.